

El més difícil de netejar en el forn és el greix. I siguin esquitxades o “chorreadas”, és usualment més difícil de netejar.
Us recomanem: deixar a la nit, amb el forn fred, una font amb aigua i suc de llimona.
Al matí diluirem Kenex Plus en aigua a una proporció entre 10% i 50%, depenent de la brutícia.En la neteja de brutícies especialment difícils, pot utilitzar-se en estat pur. Pulveritzar el Kenex Plus pur o diluït directament sobre la superfície a netejar, deixant actuar uns 5 minuts i a continuació eliminar amb una baieta de microfibra neta i aclarir amb aigua fins la total eliminació de la brutícia.
Que cal tenir en compte a l’hora de netejar el forn:
- Utilitzar sempre guants de goma al netejar el forn.
- Mai barrejar amoníac amb netejadors de forn o clor, ni cap producte químic entre si, el resultat pot ser tòxic.
- No deixis que els productes per netejar el forn et toquin la pell, doncs són corrosius.
- Sempre esbandeix bé després de rentar el forn.
- Assegura’t que no hi hagi restes dels productes utilitzats que puguin després afectar la salut en cuinar en el forn net.
Quins “trucos” o tècniques feu serveir vosaltres per netejar-lo?
envia’ls a: https://www.net100x100.com
Esperem que us sigui d’utilitat, i pugueu preparar els més elaborats per aquestes festes